Під час роботи з обдарованими дітьми у
навчально-виховному процесі слід надавати перевагу методам, що сприяють
розвитку творчої уяви.
Творчі здібності – це, насамперед, уміння знаходити
рішення в нестандартних ситуаціях. А моделлю такої ситуації є участь у різноманітних математичних
конкурсах, олімпіадах, змаганнях.
Саме під час таких конкурсів і змагань у творчих,
обдарованих дітей «народжуються» цікаві ідеї, які потім втілюються в наступні
роботи: вірші, кросворди, головоломки, ребуси, малюнки тощо.
![]() |
Учні нашої школи, які мають творчі здібності з математики. Вони ж є активними учасниками різних конкурсів, змагань, шкільних і районних олімпіад |
Картка обдарованої дитини
Індивідуальна картка
Картка обдарованої дитини- 2
Анкета виявлення обдарованості
![]() |
Результати роботи з обдарованими |
Немає коментарів:
Дописати коментар